Gouden Driehoek: integratie van bedrijfsprocessen, werkinstructies en klantreacties
Het Centrum voor Kennis en Communicatie van de De Belastingdienst heeft ons gevraagd om ons concept voor business proces design te integreren met concepten voor werkinstructies en klant-terugkoppelingen.
Wij denken de compliance met en performance van een organisatie drastisch te kunnen verbeteren, door bedrijfsprocessen, werkinstructies en klantreacties in één ‘gouden’ driehoek te integreren. Om die integratie mogelijk te maken, modelleren we:
- Bedrijfsprocessen in de Tractatus Logico-Processus (TLP)
- Werkinstructies in Procesgidsen
- Klantreacties – met hun terugkoppelingen – in KAART.
In de Gouden driehoek zijn deze drie modellen geoptimaliseerd om met elkaar te communiceren en te interacteren, en elkaar zo te versterken.
Meer lezen
Ter introductie mijn presentatie op het MBT-congres:
[wpdm_package id=846 template=”link-template-calltoaction3.php”]Daarna een drietal presentabele publicaties:
[wpdm_package id=408 template=”link-template-calltoaction3.php”]
[wpdm_package id=409 template=”link-template-calltoaction3.php”]
[wpdm_package id=414 template=”link-template-calltoaction3.php”]