Implementeren wat u bedoelt met onze methodieken
Methodiek voor integratie van bedrijfsprocessen, werkinstructies en klantreacties
Wij denken de compliance met en performance van een organisatie drastisch te kunnen verbeteren, door bedrijfsprocessen, werkinstructies en klantreacties in één ‘gouden’ driehoek te integreren.
meer ⇒
Methodiek voor organisatie-ontwerp
Onze Tractatus Logico-Processus* (TLP) beschrijft en relateert in één taxonomie de doelen van, en processen en taken in een organisatie, middels een beperkte set logische connectoren en in een natuurlijke taal.
meer ⇒
Methodiek voor opzetten en beheren van werkinstructies 2.0
Een methode voor werkinstructies die aan business-architectuur gerelateerd kan worden, en samenwerking tussen medewerkers en proceseigenaren faciliteert.
meer⇒
Methodiek om klantervaringen vanuit diverse kanalen terug te koppelen
Bijzonder zijn de voor verschillende kanalen eenduidige protocollen, de uitgebreide ontsluitingsmogelijkheden van klantinformatie en de constante terugkoppeling van de klantreacties naar eigen systemen én naar Procesgidsen.
meer⇒
Causale begroting ()
>>
Businessplan
>>
Communicatieplan ()
>>
Communicatie-architectuur
>
Voor een vrijblijvend gesprek over hanteren van onze methodieken in uw organisatie:
P.P. Verroen
ppverroen@ppintaal.nl
0031-(0)6 547 18 274